Black Friday
Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Повернення запчастин

Повернення запчастин

 

Умови повернення якісного товару, придбаного у ТОВ «АВТОНОВА-Д» встановлюються Публічним договором купівлі-продажу запасних частин в інтернет-магазині autonovad.ua (далі – інтернет-магазин продавця)

 

Основні умови повернення товарів належної якості:

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцю протягом 14 днів з дати придбання.

 

Увага! Товар належної якості може повернути виключно фізична особа (споживач), яка придбала товар для власних потреб. Особи, які придбали товар для подальшого продажу (в тому числі, фізичні особи-підприємці) можуть повернути товар належної якості в межах ліміту повернень.

 

Вимоги до товару, який повертається покупцем:

  • Товар не має ознак встановлення та/або використання;
  • Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано;
  • Разом з товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими товар був отриманий покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

 

Не можуть бути повернені товари, які:

  1. Не мають індивідуальної упаковки (були продані в роздріб з однієї упаковки);
  2. Не відповідають умовам, за яких їх може бути повернуто.

 

Товар повертається на адресу складу ТОВ «АВТОНОВА-Д»: м. Київ, провулок Балтійський 20. Витрати на доставку товару до складу продавця покладаються на покупця.

 

Погодження повернення товару здійснюється через кабінет користувача в інтернет-магазині продавця або безпосередньо за адресою складу продавця із зазначенням причини повернення.

 

При поверненні товарів перевізником покупець повідомляє продавцю номер вантажної декларації та найменування перевізника в особистому кабінеті користувача в інтернет-магазині продавця в день відправлення товару.

 

Особи, які систематично придбавають товари для подальшого продажу (категорії покупців, що мають ознаки підприємницької діяльності: «СТО», «Оптовий склад», «Автомагазин» тощо), та які придбали товар в наслідок неправильного підбору за каталогом або інших помилок своїх замовників, в праві повертати якісний товар в межах «ліміту повернень»: на суму, що не перевищує 10% від вартості переданих (відвантажених) в поточному місяці товарів. Продавець залишає за собою право стягнення з покупця штрафу в розмірі 20% ціни якісного товару, який повертається.

 

Якщо умовами виробника передбачено відвантаження Товару єдиною упаковкою на декілька запасних частин, витратних матеріалів, рідин (бочки, каністри, бухти тощо), а Покупець виявляє бажання придбати такий Товар в роздріб (частиною товару в упаковці), внаслідок чого при поверненні такого якісного Товару його неможливо ідентифікувати або здійснити повторний продаж іншому покупцю (витратні матеріали, рідини), в наслідок зменшення строку придатності або з інших причин, такий Товар, поверненню не підлягає.

 

Грошові кошти за повернені товари, які на сайті мають позначку «запчастина без повернення» та зі строком поставки більше 4-х робочих днів, повертаються виключно після продажу цього товару іншому покупцю.

 

Товари, які відносяться до «Х-деталей» та мають позначку  не можуть бути повернені покупцем, оскільки відвантажуються в обмін на демонтовану запасну частину аналогічну за призначенням до відвантаженого товару.

 

 

Механізм повернення запчастин

 

  1. Зайдіть в особистий кабінет користувача, з якого було здійснено покупку товару, що підлягає поверненню.

 

  1. В меню особистого кабінету відкривайте розділ «Видаткові та декларації».

 

  1. Натискайте «Розгорнути», щоб відкрити деталі замовлення

 

  1. Для оформлення заявки повернення заповніть три обов’язкових інформаційних поля –
  • Кількість одиниць товару. Якщо було замовлено, наприклад, 4 одиниці товару одного найменування, але до повернення підлягає інша кількість, у полі «До повернення» вказуйте необхідну цифру.
  • Вкажіть причину повернення, оберіть відповідний пункт зі спливаючого вікна. Після вибору причини повернення на моніторі ви побачите акт рекламації, після заповнення якого натискайте на кнопку «Повернути». Заповнення акту вимагають наступні причини повернення - «Брак», «Рекламація».
  • Для інших причин повернення – одразу підтвердіть заявку натиснувши кнопку «Повернути»

 

 

 

 

  • 5. Вашу заявку на повернення прийнято на розгляд. Статус заявки відстежуйте в особистому кабінеті в розділі «Повернення», або перейшовши за посиланням, що відображається в тексті нижче.